Wachtwoord herstellen of wijzigen [video]

Indien u uw wachtwoord bent kwijtgeraakt of u uw wachtwoord opnieuw wilt instellen, dan kunt u uw wachtwoord resetten of wijzigen.

Wachtwoord vergeten

Indien u uw wachtwoord bent vergeten, dan kunt u in het inlogscherm van Plotter op het vraagteken klikken naast het invoerveld voor het wachtwoord. U ontvangt een nieuw tijdelijk wachtwoord per e-mail. Hiervoor wordt het e-mailadres gebruikt dat bij uw account is ingevoerd.

Na het invoeren van uw tijdelijke wachtwoord kunt u een nieuw wachtwoord invoeren. Dit wachtwoord moet aan een aantal veiligheidseisen voldoen:

  • Het wachtwoord moet een getal of speciaal karakter bevatten
  • Het wachtwoord mag niet uw gebruikersnaam bevatten
  • Het wachtwoord mag niet lijken op een eerder gebruikt wachtwoord
  • Het wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 tekens
  • Na invoer van het nieuwe wachtwoord logt u in en is het wachtwoord gewijzigd.

Ik weet mijn bedrijfsnaam niet meer

Als in het inlogscherm na het inloggen het vak met de bedrijfsnaam rood kleurt, dan herkennen wij de bedrijfsnaam niet. Controleer op spelfouten en sla uw aanmeld-email van Plotter er nog eens op na.

Komt u er niet uit? Neem contact op met Support via support@getplotter.com of via het supportvenster onderin dit scherm.

Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer

Als u uw gebruikersnaam vergeten bent, sla dan uw aanmeld-email van Plotter er nog eens op na. Let op: uw gebruikersnaam is niet uw e-mailadres.

Komt u er niet uit? Neem contact op met Support via support@getplotter.com of via het supportvenster onderin dit scherm.

Ik krijg een foutmelding

Als u meer dan vijf keer foutief bent ingelogd, wordt uw account geblokkeerd. Om uw account te deblokkeren kunt u een collega vragen naar uw profielpagina in Plotter te gaan om daar het wachtwoord te resetten.

Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met Support via support@getplotter.com of via het supportvenster onderin dit scherm.

Wachtwoord wijzigen

Indien u al bent ingelogd en uw wachtwoord wilt wijzigen, dan kan dit op uw profielpagina.

In de knoppenbalk op uw profielpagina vindt u de knop ‘Verander mijn wachtwoord’. Hiermee opent u een venster waarmee u een nieuw wachtwoord kan instellen. Hiervoor gelden dezelfde veiligheidseisen als hierboven.

Wij sturen geen accountgegevens naar een ander adres dan het e-mailadres dat bij ons bekend is. Indien uw e-mail adres is gewijzigd, vragen we u contact op te nemen met onze helpdesk.